Dowożenie i odwożenie uczniów z terenu Gminy Wasilków do/z dwóch szkół podstawowych na terenie miasta Wasilkowa w okresie od 1 IX 2017 r. do 1 XII 2017 r. wraz z zabezpieczeniem opiekunów
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Wasilków zaprasza do złożenia oferty w trybie zapytania ofertowego na świadczenie usługi polegającej na: „Dowożeniu i odwożeniu uczniów z terenu Gminy Wasilków do/z dwóch szkół podstawowych na terenie miasta Wasilkowa w okresie od 1 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. wraz z zabezpieczeniem opiekunów”.
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Wasilków ul. Białostocka 7, 16-010 Wasilków
tel. (85) 7 185 400, fax. (85) 185 700
NIP: 966-210-43-41
- TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) o wartości poniżej 30 000 euro i zarządzenia Nr 3/2016 Burmistrza Wasilkowa z dnia 29 kwietnia 2016 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów z terenu
Gminy Wasilków do/z dwóch szkół podstawowych na terenie miasta Wasilkowa w okresie od 1 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. wraz z zabezpieczeniem opiekunów do opieki nad uczniami w trakcie wykonywania usługi.
Dowóz/odwóz uczniów do/z szkół odbywał się będzie w dniach nauki szkolnej w okresie od 1 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
Trasa dowozu i odwozu uczniów oraz przewidywana liczba uczniów i kilometrów przedstawia poniższa tabela (ilość kilometrów na poszczególnych trasach jest liczona od pierwszego punktu zbiorczego).
Tabela.
Lp. |
Trasy poranne |
Godzina |
Przewidywana liczba uczniów |
Przewidywana liczba kilometrów |
I trasa |
Dąbrówki-Szkoła Podstawowa im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie-Szkoła Podstawowa Nr 1 w Wasilkowie |
7.20 |
55 |
7 |
II trasa |
Nowodworce-Szkoła Podstawowa im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie-Szkoła Podstawowa Nr 1 w Wasilkowie |
7.20 |
49 |
8 |
III trasa |
Katrynka, Rybniki, Mostek, Woroszyły, Wólka Przedmieście, Wólka Poduchowna, Sochonie, Jurowce, ul. Jurowiecka Wasilków-Szkoła Podstawowa Nr 1 w Wasilkowie |
7.00 |
24 |
25 |
IV trasa |
Katrynka, Rybniki, Mostek, Woroszyły, Wólka Przedmieście, Wólka Poduchowna, Sochonie, Jurowce, ul. Jurowiecka Wasilków-Szkoła Podstawowa im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie |
7.00 |
53 |
25 |
Lp. |
Trasy popołudniowe |
Godzina |
Przewidywana liczba uczniów |
Przewidywana liczba kilometrów |
V trasa |
Szkoła Podstawowa im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie-Szkoła Podstawowa Nr 1 w Wasilkowie-Dąbrówki |
13.45 |
28 |
7 |
VI trasa |
Szkoła Podstawowa im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie-Szkoła Podstawowa Nr 1 w Wasilkowie-Nowodworce |
13.45 |
25 |
8 |
VII trasa |
Szkoła Podstawowa im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie-Szkoła Podstawowa Nr 1 w Wasilkowie- ul. Jurowiecka Wasilków, Jurowce, Sochonie, Woroszyły, Wólka Przedmieście, Wólka Poduchowna, Mostek, Rybniki, Katrynka |
13.45 |
39 |
26 |
VIII trasa |
Szkoła Podstawowa im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie-Szkoła Podstawowa Nr 1 w Wasilkowie-Dąbrówki |
16.15 |
27 |
7 |
IX trasa |
Szkoła Podstawowa im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie-Szkoła Podstawowa Nr 1 w Wasilkowie-Nowodworce |
16.15 |
24 |
8 |
X trasa |
Szkoła Podstawowa im. Króla Zygmunta Augusta w Wasilkowie-Szkoła Podstawowa Nr 1 w Wasilkowie- ul. Jurowiecka Wasilków, Jurowce, Sochonie, Woroszyły, Wólka Przedmieście, Wólka Poduchowna, Mostek, Rybniki, Katrynka |
16.15 |
38 |
26 |
Liczba uczniów odjeżdżających ze szkół ok. godz. 13.45 i ok. godz. 16.15 jest liczbą szacunkową. Szczegółowe dane liczby uczniów odjeżdżających ze szkół ok. godz. 13.45 i ok. godz. 16.15 będą znane po ustaleniu planu godzin zajęć lekcyjnych.
- Wykonawca zapewni opiekę uczniom w czasie przewozu autobusem.
- Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca z uprawnieniami oraz opiekun, który zapewni uczniom bezpieczne wsiadanie do środka transportu, opiekę nad uczniami w czasie przewozu, dojazd do właściwego przystanku oraz bezpieczne wysiadanie w miejscu przeznaczenia.
- Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmował w szczególności:
- dowóz uczniów do miejsca nauki i odwóz do miejsca zamieszkania określonego przez zamawiająego w niniejszym zapytaniu,
- organizację czynności bezpiecznego wsiadania uczniów do środka transportu oraz opiekę
nad uczniami w czasie przewozu,
- organizację czynności związanych z bezpiecznym wysiadaniem uczniów w miejscu
przeznaczenia,
- powiadamianie zamawiającego o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w wykonaniu usługi przewozu.
- W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie autobusu Wykonawca zapewni autobus
zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym w możliwie
najkrótszym czasie, nie dłużej niż 40 minut.
- Autobusy zatrzymywać się będą na wyznaczonych przystankach autobusowych zlokalizowanych na trasie przebiegu autobusów, przystanki autobusowe będą wyposażone w informacje o ich kursowaniu.
- Wykonawca przedstawia ofertę na załączniku nr 1:
- a) na całość zamówienia tj. realizując dowóz na wszystkich trasach (w takim przypadku zobowiązany jest do przedstawienia oferty cenowej na każdą trasę oddzielnie tj. na 10 tras) lub
- b) na wybrane trasy (w takim przypadku zobowiązany jest do przedstawienia oferty cenowej dla każdej z wybranych tras oddzielnie).
- Wskazane jest aby Wykonawca we własnym zakresie przed złożeniem oferty obliczył
długość poszczególnych tras dowożenia, sprawdził warunki drogowe i ustalił kolejność
przewozu na poszczególnych trasach, aby spełnić warunki dowozu uczniów w określonych
przez Zamawiającego godzinach.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia ustala się na okres od 1 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
- OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału o postępowanie dotyczące :
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonanie zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty.
- Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków.
Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt.V.1., jeżeli Wykonawca :
1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. Wykonawcy muszą wykazać i udokumentować że są uprawnieni do działalności zgodnie z wymogami ustawowymi tj. posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Spełnienie warunku udziału na podstawie złożonego dokumentu licencji na transport osobowy.
2) Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Spełnienie wymogów udziału na podstawie złożonego oświadczenia – zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
3) Potencjał techniczny.
Wykonawcy muszą wykazać i udokumentować, że:
-dysponują co najmniej 1 autobusem przystosowanym do przewozu uczniów na jednej trasie lub na wszystkich trasach 4 autobusami.
Autobusy winne być wyposażone standardowo, sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu
według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich – uczniów szkolnych i właściwie do charakteru przewozów oznakowanych.
Spełnienie wymogów udziału na podstawie złożonego oświadczenia – zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Spełnienie wymogów udziału na podstawie złożonego oświadczenia – zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Spełnienie wymogów udziału na podstawie złożonego oświadczenia – zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą będzie żądał opłaconej
polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na okres realizacji zamówienia w wysokości co najmniej
100.000,00 zł. (sto tysięcy zł)
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków łącznie zostaną wykluczeni z postępowania.
- Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków Wykonawca przedkłada:
- a) oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznika nr 2 do zapytania,
- b) licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę „spełnia – nie spełnia” i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy.
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wymagane dokumenty od Wykonawcy:
- Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1
- Oświadczenie dotyczące spełniania wymogów udziału w postępowaniu – zał. nr 2.
- Oświadczenie o zastępczych środkach transportu – zał. nr 3.
- Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
VII. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIENIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują na piśmie.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub
drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata
przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający w każdym czasie przed
upływem terminu składania ofert – może zmodyfikować treść zapytania ofertowego.
Dokonane w ten sposób zmiany lub uzupełnienia zostaną niezwłocznie przekazane
wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie i będą dla nich wiążące.
- Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są: Pani Katarzyna Łuba i Pani Joanna Owsieniuk-Rafało tel. (85) 7 185 400 wew. 33 (w godzinach: 8.00-16.00 we wtorki, 7.30-15.30 w pozostałe dni robocze).
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
- TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert, tj. od 3 sierpnia 2017 r.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści
zapytania ofertowego.
- Oferta ma być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo. Osoby te muszą złożyć podpisy również na oświadczeniach oraz w miejscach w których Wykonawca naniósł zmiany.
- Oferta winna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub o wycofaniu
oferty przed terminem składania ofert. Powiadomienie powinno być opieczętowane i dostarczone w zamkniętej, zapieczętowanej kopercie z napisem „ZMIANA” lub
„WYCOFANIE”.
- Wykonawca nie może dokonać zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert.
- Protokół, oferty oraz wszystkie oświadczenia i zaświadczenia składane przez
Wykonawców w trakcie prowadzonego postępowania są jawne.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (nanoszone korektorem, skreślenia)
muszą być parafowane własnoręcznie i datowane przez osobę/osoby uprawnione,
podpisujące ofertę.
- Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do
reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
- Wszystkie strony oferty muszą być zszyte w sposób uniemożliwiający wysunięcie się
którejkolwiek kartki.
- Wszystkie wypełnione strony muszą być ponumerowane i podpisane przez osobę/osoby
upoważnione.
- Dokumenty wymagane od Wykonawców winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy lub kopia potwierdzona za zgodność przez notariusza.
- Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą
solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
- W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, oferta oraz wszystkie
załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów. Upoważnienie musi być udokumentowane pisemnym pełnomocnictwem
podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli (oryginał pełnomocnictwa lub kopia
potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa
powinna być dołączona do oferty).
- Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, którą należy zaadresować
według wzoru :
Gmina Wasilków, ul. Białostocka 7, 16-010 Wasilków
i opisać: „Dowożenie i odwożenie uczniów z terenu Gminy Wasilków do/z dwóch szkół podstawowych na terenie miasta Wasilkowa w okresie od 1 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. wraz z zabezpieczeniem opiekunów”.
Niewłaściwe oznaczenie koperty może spowodować odrzucenie oferty.
- TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy złożyć w terminie do dnia 3 sierpnia 2017 r. za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu) lub osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie ul. Białostocka 7, 16-010 Wasilków, w godzinach: 8.00-16.00 we wtorki, 7.30-15.30 w pozostałe dni robocze.
- Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
XII. SPOSÓB OBLICZANIA CENY
Cena oferty musi zostać obliczona zgodnie z poniższymi zasadami:
- Podana w ofercie cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego
zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
- Cena ma być wyrażona w złotych wraz z podatkiem VAT. W formularzu oferty należy pokazać również oddzielnie cenę bez podatku VAT oraz należy podatek VAT.
- Zaoferowana cena jest ceną ostateczną. Oferta nie może zawierać zapisów typu
„cena do negocjacji” lub „cena obowiązuje pod warunkiem”. Ewentualny upust cen musi
być uwzględniony w oferowanych cenach.
- Oferta nie zawierająca ceny ostatecznej albo oferta zawierająca kilka propozycji cenowych za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona.
XIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
Dla każdej trasy jest ustalana oddzielna punktacja według następujących kryteriów:
- Kryterium ceny
Cena ofertowa dla poszczególnej trasy – 90 %
Wskaźnik ceny = (cena minimalna/cena badana) x 90%
- Kompleksowość oferty
Za każdą trasę Wykonawca otrzymuje 1 pkt. dodatkowo np.
- 2 trasy tj. 2 pkt.,
- 6 tras tj. 6 pkt.
Suma ilości uzyskanych punktów z powyższych kryteriów stanowi ocenę punktową poszczególnej trasy. Zamówienie na danej trasie otrzyma Wykonawca, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
- O terminie oraz miejscu podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego ofertę wybrano.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawić umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą wskazanie pełnomocnika lub lidera (w przypadku zawiązania przez wykonawców konsorcjum).
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona zostanie na stronie internetowej www.wasilkow.pl i w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie zamawiającego.
Wykaz załączników:
- Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – oświadczenie dot. spełniania wymogów udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 3 – oświadczenie o zastępczych środkach transportu
Lista stron
-
ZAPROSZENIE _ oferty - dzierżawa sprzedaz kwiatów,zniczy itp.
2024-10-07 08:35:10 -
Remont zabytkowego wiatraka w Studziankach w gminie Wasilków 2
2024-08-05 13:37:05 -
Remont elewacji budynku Cerkwi w Wasilkowie
2024-06-24 12:47:52 -
Remont dzwonnicy przy Cerkwi pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Wasilkowie
2024-06-24 12:16:45 -
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Ogrodowej w Nowodworcach.
2024-05-17 15:24:26 -
Remont zabytkowego wiatraka w Studziankach w gminie Wasilków
2024-03-19 19:18:38 -
Zapytanie ofertowe na opracowanie projektu odwodnienia terenu działek położonych w Nowodworcach gm. Wasilków
2024-03-11 17:41:02 -
Renowacja obiektów małej architektury sakralnej na cmentarzu rzymskokatolickim w Wasilkowie
2024-03-01 14:12:00 -
Renowacja obrazów stacji Drogi Krzyżowej parafii pw. Przemienienia Pańskiego w Wasilkowie
2024-02-23 10:37:28 -
Renowacja wnętrza zabytkowego Kościoła pw. NMP Matki Miłosierdzia w Wasilkowie
2023-12-12 08:08:16