Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. zajęcia pasa drogowego

 Wasilków, 28.02.2025 r.

 

SS.2110.1.2025.KS

 

Burmistrz Wasilkowa

 ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
 ds. zajęcia pasa drogowego w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie

 

 Ofertę na stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego w Referacie Infrastruktury Urzędu Miejskiego w Wasilkowie, ul. Białostocka 7, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:

  I.     Wymagania niezbędne:

 1)      posiadanie obywatelstwa polskiego,

 2)      posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

 3)      niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

 4)      nieposzlakowana opinia,

 5)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,

 6)      wykształcenie wyższe,

 7)      znajomość regulacji prawnych, tj. ustawy o samorządzie gminnym, o drogach publicznych, Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych,

 8)      prawo jazdy kat. B,

 9)      biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych.

II.      Wymagania dodatkowe:

 1)      preferowane wykształcenie wyższe techniczne o specjalności: budownictwo, budownictwo drogowe, inżynieria środowiska lub pokrewne,

 2)      posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi,

 3)      doświadczenie w pracy w administracji publicznej,

 4)      umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów

 5)      umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,

 6)      umiejętność pracy w zespole,

 7)      umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,

 8)      umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,

 9)      umiejętność skutecznego komunikowania się,

 10)  sumienność, obowiązkowość, dobra postawa etyczna.

III.    Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:

 1)      prowadzenie postępowań związanych z uzgadnianiem lokalizacji w pasach drogowych infrastruktury urządzeń obcych oraz reklam,

 2)      uczestnictwo w naradach koordynacyjnych Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,

 3)      prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zajęcie pasa drogowego,

 4)      prowadzenie postępowań związanych z opłatami za umieszczenie w pasach drogowych infrastruktury niezwiązanej z potrzebami ruchu drogowego,

 5)      określanie szczegółowego korzystania z dróg, w tym wykorzystanie pasów drogowych na cele niezwiązane z potrzebami ruchu drogowego,

 6)      opracowanie propozycji do projektów rozwoju gminy w zakresie swego działania,

 7)      współdziałanie z organami samorządowymi i organami rządowej administracji ogólnej,

 8)      rozpatrywanie skarg i wniosków wg kompetencji stanowiska,

 9)      prawidłowe i systematyczne prowadzenie teczek merytorycznych obejmujących dokumentacje realizowanych zadań, ze szczególnym uwzględnieniem instrukcji kancelaryjnej,

 10)  praca w systemie EZD,

 11)  przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie zadań wynikających z zakresu czynności,

 12)  przekazywanie informacji dotyczących spraw wynikających z zajmowanego stanowiska do zamieszczania na stronie internetowej www.wasilkow.pl oraz zamieszczanie informacji w BIP,

 13)  przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań w zakresie zajmowanego stanowiska.

IV.   Warunki pracy na danym stanowisku:

 Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wasilkowie ul. Białostocka 7.

 Wymiar czasu pracy: pełny etat.

 Początek zatrudnienia: marzec/kwiecień 2025 r.

V.  Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy na piętrze budynku. Ograniczona możliwość poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku (schody na piętro budynku). Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych, szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich – jedna, usytuowana na parterze budynku.

VI.     Oferty kandydatów na stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego muszą zawierać podpisane przez kandydata następujące dokumenty (kopie dokumentów dołączonych do oferty powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata) - pod rygorem odrzucenia oferty na etapie oceny formalnej:

 1)      list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru;

 2)      CV,

 3)      kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

 4)      kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

 5)      kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających doświadczenie zawodowe,

 6)      oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz  o korzystaniu z pełni praw publicznych,

 7)      oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielnie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),

 8)      oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

 9)      oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy),

 10)  oświadczenie kandydata, że został poinformowany o obowiązującej w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie procedurze zgłoszeń wewnętrznych,

 11)  klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji
w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez Burmistrza Wasilkowa na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.”,

 12)   dokument potwierdzający niepełnosprawność - w przypadku gdy kandydat  posiada orzeczony stopień niepełnosprawności.

VII.  W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

VIII.     Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie ul. Białostocka 7, w Biurze Obsługi Interesanta – parter, w godz. 9.00-17.00 we wtorki, 7.30-15.30 w pozostałe dni robocze, w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko ds. zajęcia pasa drogowego w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 marca 2025 r. (do godz. 15:30). Dokumenty dostarczone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone w powyższym terminie.

IX.     Osoby spełniające wymogi formalne zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie ul. Białostocka 7. Informacja o wyniku naboru będzie  umieszczona w BIP Urzędu Miejskiego w Wasilkowie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu. Dokumenty osób niezakwalifikowanych można będzie odebrać osobiście w Urzędzie Miejskim w Wasilkowie w pokoju Nr 24, w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

 

                                                                       Burmistrz Wasilkowa

                                                                                    Adrian Łuckiewicz

 

 

Dodana : 3 marzec 2025 14:31

Zmodyfikowana : 3 marzec 2025 14:31